2010. október 19., kedd

A szeretet ereje

Pénteken nagyon rám ijesztett a tengeri malacom. Egész nap nem evett semmit, hangtalan volt, bekucorodott az egyik sarokba, és ment a hasa is. Hajnalig fenn voltam vele, itattam, és próbáltam etetni.

Másnap kora reggel a helyzet még mindig változatlan volt, de pozitívum volt legalább, hogy fogyott egy kis paprika (2-3 harapásnyi). Ekkor "fény gyúlt az agyamba", irány a bolt venni neki uborkát (ugyanis az ubi a kedvence, ha azt nem eszi akkor nagy baj van)!!! Mindenesetre anyut beizzítottam, hogy lehet állatorvoshoz kell menni, ő értesítette a dokit.

A boltból visszatérve jó alaposan, forró vízzel átmostam az uborka héját, egy részét eltávolítottam, majd betettem a kis manómhoz. A reakció szívmelengető volt, azonnal rácsapott, mint a cápa, vagy a piranha a húsra...Délutánra jobban lett, semmi hasmenés, életkedv visszajött.

Vasárnap már répát is evett, és a tápjához is hozzányúlt rendesen. Estére már semmi baja nem volt, ismételten bevetette a "hang effektust", hogy kaját kapjon.

Valamikor szombaton/vasárnap, jó sokáig a karjaimban tartottam, és elmondtam neki mennyire szeretem, mennyire fontos ebben a családban. Nem sokkal később azt vettük észre, hogy rohamosan javul az állapota. Szerencsére se tegnap, se ma nem volt semmi baja...sőt! Elevenebb mint valaha, és most egyáltalán nem zavar, mikor a "hang effekteket" adja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése