2010. október 7., csütörtök

Eladásösztönzés, avagy hogyan próbáljuk meg lebeszélni a leendő vásárlót a vásárlásról

Ezt is megéltük....

Néhány hete, talán két hónapja is van, hogy az egyik kedves barátnőmmel megbeszéltük megnézzük a Queen balettet. Ki is néztük okt. 14-ét, és ma izgatottan mentünk jegyet venni...

Jegypénztár: 12:00
Sorra kerülünk pár percnyi várakozás után. Előadom a jegypénztárosnak, hogy okt. 14-re három jegyre lenne szükségünk.

Pénztáros: Csak az utolsó sorba van jegy....(kis szünet), de inkább azt ajánlja, most ne vegyünk jegyet, hanem menjünk vissza kedden, vagy szerdán és próbáljuk meg akkor, addigra biztos lesznek olyanok akik lemondják...

Egy kis diskurzus arról, mi legyen...: De mi látni akarjuk

Pénztáros: Most ne vegyünk, majd kedden, vagy szerdán, esetleg előadás előtt menjünk oda és vegyünk jegyeket, és majd ad lépcsőjegyet ha más nem maradt...

Mi nem akarunk lépcsőn ülni!!!

Pénztáros: Vegyenek bérletet. Pl. Itt az Egyetemi bérlet, 8000 Ft....(nézi, nézi), ja de abban nincs benne a Queen balett. Akkor legyen ez a másik (10000 Ft).

Mi csak a balettet szeretnénk...

Pénztáros: Pedig a bérlet jobb...

Nem lehetne lefoglalni a jegyeket???

Pénztáros: Nem erre nincs lehetőség, sőt arra sem hogy megvegyük és visszaváltsuk, mert neki el kell adni az összeset...(pfff. Hazudott, mert a honlapjukon világosan fent van van lehetőség jegy foglalásra nemcsak telefonon, de személyesen is!!! Sőt személyes jegyvásárlás esetén 5% kedvezmény jár!!! )

Oké, akkor majd visszajövünk jövőhéten.

Pénztáros: Ha bérletet akarnak menni, akkor azt ott a szervezésnél leheta másik oldalon.

Színház előtt, kis csapat megfogyatkozik, ketten maradunk.
De mi már nagyon látni akarjuk. Bármi áron. Erre eszembe jut, hogy kérdezzük meg van-e jegy szerdára (okt. 13).
Újabb várakozás, néni telefonál -> Persze jöjjön szerdán a jegy itt várja! (Mi van??? Akkor most hogy van ez a nincs jegyfoglalás???)...Sorra kerül az előttünk levő csaj, aki utolsó sorba kap 4 jegyet, a szerdai napra...kis kétségbeesés, hogy most mi lesz.

Pénztáros: Mégsem akarnak bérletet?

Nem. Van három jegy szerdára?

Pénztáros: Van a 17. sorba...(jobb mint a 21)

Tökéletes megvesszük!!

Pénztáros: Biztos? Nem szeretnének inkább bérletet?

Nem. (Már készítjük a pénzt)

Pénztáros: 5100 Ft! (kicsit szomorú)

Egybe fizessük, vagy külön... (pénztáros néni kétségbeesik, hogy mi van nem akartok fizetni? vagy hasonló), Egybe fizetjük, pontosan az összeget, és adunk aprót (hiszti nélkül is), pontosan annyit, amennyibe a jegy kerül. :)

Összefoglalva: jegyet akartunk venni, megpróbált lebeszélni róla a pénztáros. A bérlet nem jött össze, de mikor látta akkor is inkább azt tanácsolta, hogy ne vegyünk jegyet, hanem menjünk vissza a jövőhéten, hátha lesz még jegy. De mi elértük a célunkat, és vettünk/kaptunk jegyeket, igaz egy nappal korábbi előadásra, de az úgy is jó, hiszen a műsorért megyünk.
A pénztáros bevallása szerint el akarja adni a jegyeket, de helyette minket inkább megpróbált lebeszélni róla...Akkor most mi van?

Remélem nem hagytam ki semmit sem a beszámolóból. Vagy igen???

Mindenesetre mi jövőhét szerdán ott leszünk a színházban szépen, kiöltözve, meg úgy ahogy kell és végig nézzük a műsort. Reméljük nem csalódunk (akkorát:P), ha már ennyit kellett harcolni érte!!!

1 megjegyzés:

  1. Jó kis összefoglaló. :D
    A pénztároshölgy nagyon "érti" a dolgát.

    VálaszTörlés