2011. február 1., kedd

Végeztem, avagy az új kezdet!!!!

Huh, annyi minden történt velem mióta utoljára "jelentkeztem itt". Mint korábban írtam november 8-án leadtam a szakdolgozatomat, melyre a külső, belső bíráló és a bizottság is 5-öst (jelest) adott. Annyira örültem neki, hiszen a szívemet, lelkemet beletettem.
December 13-án megírtam a záró vizsgát, ami sikerült, így 15-én mehettem védeni. A védés is összejött, így lediplomáztam, és jelentkezhettem Mester képzésre, ahova szerencsésen felvettek...:)

A védés 9kor kezdődött és én voltam az első...utálok első lenni, de nagyon. Valamikor 13 óra körül volt az "eredményhirdetés", ahol is közgazdász kollégákként köszöntöttek minket. Amíg várakoztunk volt időnk beszélgetni, és kreatívkodni, melynek eredménye részünkről egy "teknős" lett.


Az eredmények megismerése után következhetett a vásárlás. Megígértem magamnak, ha sikerül a védés és lediplomázom veszek magamnak egy porcelán babát. Gyönyörű.


Mivel én jelentkeztem mesterre, így néhány szaktársammal/barátommal, előrehozottan vizsgáztunk. A rendes ZV most volt a múlt héten, a védés meg ezen a héten. Ezúton is GRATULÁLOK minden frissen végzett szaktársamnak, kollégámnak, kolleginámnak!!! (Bocs, de én kifejezetten örülök, hogy még decemberben letudtam, így képletesen a fa alá tehettem a diplomámat.:))

1 megjegyzés: