2011. március 18., péntek

Az internetes reklámozás gyöngyszemei

A nyáron szakmai gyakorlatom során az egyik keresőt használva a következő eredményeket kaptam...A kedves kereső tanácsai egyszerűen csodálatosak, csak kár, hogy nem azt akartam, amit ő...:))))

A győri séf, gyuri séf lett:

Csillagos: csi lagos? (van ilyen szó??)


És akkor most néhány viccesre sikeredett hirdetés. És amikor azt írom "viccesre sikeredett" többnyire arra gondolok, hogy milyen csodálatos magyarsággal készült:

Egy kis politikai:


Játék:


Te meg mi vagy?:


Kedd délelőtti előrejelzés. Döntse el mindenki, hogy szerinte borult, vagy erősen felhős idő volt:


Hozd magad formába, vagy inkább foszd meg magad súlyügyileg:


Csináld magad:


Második próbálkozásra (megosztom másokkal:) )



Saját gyűjtés, én printscreen-eltem és szerkesztettem őket, ezért szépen kérek mindenkit ne nyúlja le őket!

Ezt úgy kaptam: Erre inkább nem mondok semmit már csak azért sem, mert az oldal címében sem egy magyar név van. De azért arra kíváncsi lennék milyen is a kínyó koplalás. Remélem túl lehet élni:P

Kérek mindenkit ne nyúlja le ezt a képet sem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése