2011. március 13., vasárnap

Stílusos Blogger Díj


Először is köszönet Juditnak a hatalmas megtiszteltetésnek, hogy ezt a díjat nekem adta. Be kell valljam, hogy őszintén meglepett, és örömmel fogott el. Köszönöm még egyszer is:)

A szabályok szerint 7 dolgot kell megosztanom magamról. Kezdjük akkor el:
December elején diplomáztam le, most volt februárban a diplomaosztóm, és jelenleg Marketing MSc (angol nyelven) folytatom tanulmányaimat.
Nagyon szeretem az állatokat: Van egy gyönyörű rosszcsont macskám, egy tengeri malacom és két papagájom.
A kedvenc állatom a pingvin. Nem tudom miért, de magával ragadnak azok a kis fekete-fehér gyönyörű kis madarak (igaz nem tudnak repülni), én csak szmokingos kis alakoknak hívom őket.
Kedvenc színem a halvány rósza szín, bár nagyon tetszik a lila és a halvány kék is, ezt a színt nem nagyon tudják überelni.
Szeretem a sorozatokat, kedvencek a vígjátékok (mint az Így Jártam Anyátokkal - How I Met Your Mother), zenés sorozatok (pl.: Glee), és sci-fi-s, misztikus sorozatok (pl.: Fringe, Csillagkapu).
Szeretek aludni, és lazsálni, szóval a pihenés minden formáját űzőm, amikor csak lehet.
Ha van időm, akkor nagyon szeretek főzőcskézni és sütni. A legjobb, amikor a tesómmal üthetek össze valami finomságot, amit megkoronázunk egy általam készített sütivel.

Most pedig 15 blogot kell megneveznem, akiknek tovább adom a díjat, lesznek olyanok, akik már megkapták, de nem hagyhatom ki őket én sem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése